Resultaten:
Geen resultaat gevonden ...

Vragen & Antwoorden - Support

Ja, je kunt direct vanuit de WebMedic instructievideo's bekijken waarin alle mogelijkheden van de WebMedic worden uitgelegd. Daarnaast kun je natuurlijk altijd, eveneens vanuit de WebMedic, het help systeem raadplegen of een vraag online stellen via het ticket systeem.

Je kunt op elk gewenst moment een support ticket aanmaken, het WebMedic team zal binnen 24 uur reageren en hun uiterste best doen de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.

Nee, de WebMedic is een "best effort" dienst. Het WebMedic team doet altijd het uiterste best om jou de beste service te bieden. Wij weten immers hoe belangrijk onze service voor onze klanten is. Belangrijker dan dit: wij weten hoe belangrijk onze klanten zijn voor onze service.

Je kunt bij ons aangeven welke e-mail adressen je wilt gebruiken. De nieuwe gegevens per e-mail adres worden opgestuurd, nadat deze zijn ingevuld in je e-mail programma werkt het e-mail verkeer als voorheen.

De bestaande statistieken worden niet opgenomen in de nieuwe statistische informatie. Als je de oude statistieken wilt bewaren adviseren wij je om deze op te slaan in een apart bestand. Zodra de WebMedic is geïmplementeerd heb je toegang tot een van de meest uitgebreide tools op het gebied van statistische analyse namelijk: Google Analytics.