Resultaten:
Geen resultaat gevonden ...



Support


De WebMedic beschikt over een uitgebreid Help-systeem. Je kunt deze overal in de WebMedic raadplegen door op het  icoon te klikken.

De WebMedic bevat ook een uitgebreide collectie instructievideo's die direct zijn te raadplegen vanuit het Support scherm. Een ticket systeem is aanwezig voor als je er echt niet uitkomt. Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze website.


Support voor WebMedic klanten


Nieuw met de WebMedic? Ontdek alle mogelijkheden via de vele instructievideos. In het hoofdmenu vind je onder het kopje "Support" een overzicht van alle video's.


Zodra je, in de WebMedic, met de muis over het  icoon gaat activeer je de snelhulp. Als je op het icoon klikt krijg je toegang tot de uitgebreide help functie.


Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze website. Klik hier om naar de Veelgestelde vragen & antwoorden te gaan.



Mocht je er nog niet uit komen dan kun je een ticket aanmaken bij ons support team waarbij je binnen 24 uur antwoord krijgt (ma-vr 10:00 tot 17:00). Het ticket systeem vind je in de WebMedic onder het hoofdmenu achter het knopje "Support".









Support contact


Voor vragen aan onze support afdeling kun je rechtstreeks vanuit de WebMedic een ticket aanmaken. Ga hiervoor naar het WebMedic menu > Support, onder het tabblad "Tickets" vul je je vraag in. Op werkdagen krijg je binnen 24 uur antwoord.